Gratis Empowermenttraining Ondernemende Vrouwen

0

Buurvrouwennetwerk Gaasperdam organiseert deze training als Alliantie partner Samen Sterk met Werk en in samenwerking met: Eigen Werk, Dress for Succes, MeerMaatjes, Venzo, Work in Light, Zuidoost Werkt.

Deelname Training

Je bent gemotiveerd en 10 weken beschikbaar. Je wilt aan jezelf werken en een volgende stap zetten in je persoonlijke ontwikkeling en groei. Je bent bereid op een positieve manier naar jezelf te kijken en anderen naar jou te laten kijken. Jobhunters en Jobcoaches helpen je bij het vinden van passend betaald werk. Je onderzoekt hoe jij je talenten en kwaliteiten optimaal kunt benutten om je arbeidskansen te vergroten.

Bij deelname aan de training ontvang je een welverdiende certificaat en je mag een gratis outfit uitzoeken.

Maximaal 15 deelnemers

Trainingsdata 2022

De training duurt 10 weken van 9.30 tot 12.00 uur.

Maandag 17, 24, 31 oktober

Maandag 7, 14, 21, 28 november

Maandag 5, 12, 19 december

Buurthuis Holendrecht, Holendrechtplein 38, 1106 LP Amsterdam Zuidoost

Dit kan tot uiterlijk 14 oktober bij Stichting Buurvrouwennetwerk Gaasperdam.

Vermeld je naam en tel.nummer. Email: info@stichtingbng.nl of telefonisch 06 85 515 248 / 06 23 79 45 74

Timemanagement

Vrouw & Vrijwilligerswerk

Talenten & Kwaliteiten

Vrouw & Betaald Werk

Assertiviteit en grenzen aangeven

Vrouw & Ondernemerschap

Netwerken & Onderhandelen

Hoe presenteert mezelf optimaal?

Kleedsessie bij Dress for Succes

Persoonlijke coaching